maintab
politirio
epikinonia
episkepseis
Diataxeis
Kentirki

Τα ρομπότ στην αρένα της Βοσκής συμπεριφέρονται σαν ζώα ενός φανταστικού κόσμου. Κινούνται επηρεαζόμενα από το φως και τρέφονται από χρωματιστές περιοχές που υπάρχουν στο πάτωμα της αρένας.

Για να βρουν το φως, χρησιμοποιούν το κεφάλι τους που κινείται μέσα σε ορισμένη γωνία και το αντιλαμβάνονται μόνο, αν η λάμψη είναι αρκετά δυνατή και τα ίδια είναι αρκετά κοντά. Με βάση την εντολή που παίρνουν από τον παίκτη που τα ελέγχει, είτε θα έλκονται από αυτό είτε θα προσπαθήσουν να το αποφύγουν. Έτσι, ενώ, όταν έλκονται κινούνται απ’ ευθείας προς την πλέον δυνατή λάμψη, όταν η εντολή είναι να το αποφύγουν, η κίνησή τους είναι τυχαία, σαν την κίνηση που θα έκανε ένα νυκτόβιο πλάσμα που το τρομάζει μία λάμψη.

Οι παίκτες είναι χωρισμένοι σε ομάδες των τριών και έχουν υπό τον έλεγχό τους δύο ρομπότ ανά ομάδα. Περιμετρικά στην αρένα υπάρχουν πηγές φωτός, οι οποίες ανάβουν και σβήνουν με τρόπο μη ελεγχόμενο από τους παίκτες. Η κάθε ομάδα προσπαθεί, εκμεταλλευόμενη τις πηγές φωτός, να οδηγήσει τα ρομπότ της στις χρωματιστές περιοχές της τροφής. Όταν ένα ρομπότ περνάει από ένα χρώμα, παίρνει έναν ορισμένο αριθμό πόντων (ανάλογα με το χρώμα της περιοχής από όπου πέρασε), οι οποίοι εμφανίζονται στην οθόνη του αναλογίου της ομάδας.

Ο στόχος της ομάδας είναι να φτάσει σε έναν συγκεκριμένο αριθμό πόντων. Ο παίκτης που χειρίζεται το κεντρικό χειριστήριο προσθέτει ή αφαιρεί τους πόντους που κάθε φορά κερδίζουν τα ρομπότ της ομάδας του, ενώ οι παίκτες που χειρίζονται τα δύο πλευρικά χειριστήρια καθοδηγούν ο καθένας από ένα ρομπότ, για να περάσουν από την κατάλληλη περιοχή που η στρατηγική τους επιβάλλει.

Σημαντικό ρόλο παίζει η συνεργασία μεταξύ των τριών παικτών, αφού η στρατηγική τους θα αλλάζει διαρκώς με βάση του πόντους που έχουν συγκεντρώσει και τους πόντους που θα έχουν συγκεντρώσει οι αντίπαλοι. Επίσης, επειδή οι χρωματιστές περιοχές δεν δίνουν τον ίδιο αριθμό πόντων, έχει σημασία να αποφασίσουν τον τρόπο που θα φτάσουν στο επιθυμητό τελικό σκορ: από ποιες περιοχές θα επιλέξουν να περάσουν τα ρομπότ, πώς θα παρεμποδίσουν κάποιον αντίπαλο να περάσει από μία περιοχή, ποιους πόντους θα προσθέσουν και ποιους θα αφαιρέσουν κτλ.