maintab
politirio
epikinonia
episkepseis
Diataxeis
Kentirki

Σε μία κυκλική αρένα υπάρχει, φτιαγμένη με φωτεινές διαδρομές η προσομοίωση ενός σιδηροδρομικού δικτύου. Οι φωτεινές διαδρομές συναντιούνται σε 12 σημεία φτιάχνοντας διασταυρώσεις, ενώ μέσα στο δίκτυο υπάρχουν και 4 γέφυρες και 4 σταθμοί. Στο δίκτυο, ακολουθώντας τις φωτεινές διαδρομές, κινούνται 5 ρομπότ που προσομοιώνουν τους συρμούς.

Στο παιχνίδι παίζουν μέχρι 4 ομάδες, αποτελούμενες από 3 παίκτες η κάθε μία. Οι παίκτες δεν μπορούν να επηρεάσουν την κίνηση των οχημάτων, αλλά μπορούν αλλάξουν τον προσανατολισμό των διασταυρώσεων και να ανοίξουν ή να κλείσουν τις γέφυρες. Κάθε ομάδα έχει χρεωθεί με έναν σταθμό και ο στόχος της είναι να αναγκάσει και τα 5 οχήματα να περάσουν από αυτόν, εμποδίζοντας ταυτόχρονα τις άλλες ομάδες να κάνουν το ίδιο.

Σε κάθε στιγμή του παιχνιδιού κάθε ομάδα μπορεί να ελέγχει μέχρι 3 γέφυρες και διασταυρώσεις. Δηλαδή μπορεί να καθορίσει την ακριβή μορφή των φωτεινών διαδρομών επηρεάζοντας μέχρι τρεις κόμβους. Για να δεσμεύσει ένα νέο κόμβο, πρέπει πρώτα να αφήσει κάποιον από αυτούς που ήδη ελέγχει. Κατά συνέπεια, για να πετύχει το στόχο της, πρέπει να παρακολουθεί τη θέση των 5 ρομπότ, να καταστρώνει διαρκώς σχέδια σχετικά με το ποιο ρομπότ θα προσπαθήσει να φέρει στη βάση της, να παρακολουθεί τις επιδιώξεις των αντίπαλων ομάδων και να τις εμποδίζει.

Η επιλογή των κόμβων γίνεται σε μία οθόνη υπολογιστή στην οποία αποτυπώνεται το δίκτυο της αρένας. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να συνδέουν την κάτοψη που βλέπουν στην οθόνη τους με την πραγματική πίστα στην οποία κινούνται τα ρομπότ και να κάνουν τις αναγκαίες αντιστοιχήσεις